آ
-
آزموده، مریم
چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
ا
-
ادیبی، پوریا
نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
-
ادیبی، پوریا
دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
-
اسماعیل پور، نفیسه
چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
-
اصغری، الهام
مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]
-
اکبر تبار طوری، مهدی
بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
-
الهی، نسرین
ارتباط سلامت معنوی با صلاحیت بالینی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (1396) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 1-8]
-
ایمانی، اسد
معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]
ب
-
باقری، فاطمه
مفهوم دیسترس اخلاقی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان: تحلیل مفهوم به روش تکاملی راجرز [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 50-60]
-
باقری، مریم
بررسی تأثیر یادگیری تأملی مبتنی بر سناریوهای بالینی بر حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 39-46]
-
بلوردی، احسان
مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشیهای شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
-
بهرامی، هادی
بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]
ت
-
توکل، مجید
امکان سنجی استفاده از ابزار در اخلاق پزشکی؛ یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 15-22]
-
تیموری، امیر
مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشیهای شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
ج
-
جهانی، سیمین
معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]
-
جویباری، لیلا
مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]
چ
-
چراغیان، بهمن
ارتباط سلامت معنوی با صلاحیت بالینی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (1396) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 1-8]
-
چگین، مهدی
تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]
ح
-
حبیب زاده، سید رضا
مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشیهای شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
-
حریریان، حمیدرضا
رعایت شأن بیماران بخشهای اورژانس از دیدگاه پرستاران و بیماران بر اساس پژوهش توصیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 65-73]
-
حسنخانی، هادی
رعایت شأن بیماران بخشهای اورژانس از دیدگاه پرستاران و بیماران بر اساس پژوهش توصیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 65-73]
-
حسینی، نازآفرین
بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
-
حیدری، عباس
مفهوم دیسترس اخلاقی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان: تحلیل مفهوم به روش تکاملی راجرز [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 50-60]
خ
-
خرم کیش، مهسا
تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
-
خیراندیش، وحید
بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]
د
-
دژکام، لطف الله
امکان سنجی استفاده از ابزار در اخلاق پزشکی؛ یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 15-22]
-
دشت بزرگی، بهمن
ارتباط سلامت معنوی با صلاحیت بالینی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (1396) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 1-8]
-
دلیلی، امین
مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
ر
-
رجبعلی پور، محمدرضا
بررسی دروس مرتبط با اخلاق حرفه ای در برنامه درسی رشته های مختلف علوم پزشکی در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 32-41]
-
رحمانیان، محمد
چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
-
رستگاری، فاطمه
بررسی دروس مرتبط با اخلاق حرفه ای در برنامه درسی رشته های مختلف علوم پزشکی در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 32-41]
-
رضایی، آرزو
تکریم مادر باردار و عوامل مرتبط با بستری آن ها در بیمارستان بعثت سنندج (1397) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 19-26]
-
رضوانی کاخکی، بهرنگ
مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
-
رضوی، بی بی منا
نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
-
رضوی، بی بی منا
دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
-
رعیت دوست، اسماعیل
چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
-
رفیعی وردنجانی، لیلا
شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]
-
رمضانلی، هلنا
بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
-
رهگوی، ابوالفضل
شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]
ز
-
زابلی پور، سهیلا
شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]
-
زارعی، طیبه
نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
-
زارعی، طیبه
دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
-
زاهدی، راضیه
طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
-
زردشت، رقیه
نقش دانش اخلاقی در توسعه دانش پرستاری، یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 23-31]
-
زمانی مقدم، حمید
مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
-
زنبق، سمیرا
نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
-
زنبق، سمیرا
دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
-
زینی، مجتبی
تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
س
-
سادات حسینی، اکرم السادات
تأثیر روایت گویی از طریق شبیه سازی بر استدلال و حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 55-64]
ش
-
شاکری، علی اکبر
امکان سنجی استفاده از ابزار در اخلاق پزشکی؛ یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 15-22]
-
شاهوی، روناک
تکریم مادر باردار و عوامل مرتبط با بستری آن ها در بیمارستان بعثت سنندج (1397) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 19-26]
-
شعفی، مریم السادات
بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
ص
-
صباغی، مریم
طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
-
صدرزاده، سیدمجید
مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
ط
-
طیب پور، مائده
بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]
ظ
-
ظاهری، فرزانه
تکریم مادر باردار و عوامل مرتبط با بستری آن ها در بیمارستان بعثت سنندج (1397) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 19-26]
ع
-
عاقبتی، ناهید
مفهوم دیسترس اخلاقی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان: تحلیل مفهوم به روش تکاملی راجرز [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 50-60]
-
عبدلی، امیر
چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
-
عبدیان، طاهره
تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
-
عبیری، سمانه
چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
-
عبیری، سمانه
تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]
-
عبیری، سمانه
تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
-
عسکری، محمد حسین
مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]
ف
-
فرد، آرزو
تأثیر روایت گویی از طریق شبیه سازی بر استدلال و حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 55-64]
-
فرزانه، روحیه
مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
-
فروزان جهرمی، فاطمه
بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
-
فروغیان، مهدی
مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشیهای شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
-
فروغیان، مهدی
مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
-
فلاحی خشکناب، مسعود
شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]
ق
-
قنبری زاده، فهیمه
بررسی دروس مرتبط با اخلاق حرفه ای در برنامه درسی رشته های مختلف علوم پزشکی در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 32-41]
ک
-
کاظم نژاد، انوشیروان
تأثیر روایت گویی از طریق شبیه سازی بر استدلال و حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 55-64]
-
کرم زاده، عاطفه
طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
-
کرم زاده، عاطفه
چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
-
کریمی، شهناز
بررسی تأثیر یادگیری تأملی مبتنی بر سناریوهای بالینی بر حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 39-46]
-
کریمی مونقی، حسین
مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشیهای شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
-
کلانی، نوید
چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
-
کلانی، نوید
تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]
-
کلانی، نوید
تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
-
کوشکی، بیتا
نقش دانش اخلاقی در توسعه دانش پرستاری، یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 23-31]
گ
-
گیلوری، طاهره
شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]
م
-
محمدنژاد، فرزانه
بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]
-
محمدنژاد، فرزانه
معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]
-
محمدی پلارتی، اکرم
بررسی تأثیر یادگیری تأملی مبتنی بر سناریوهای بالینی بر حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 39-46]
-
محمودی، الهام
رعایت شأن بیماران بخشهای اورژانس از دیدگاه پرستاران و بیماران بر اساس پژوهش توصیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 65-73]
-
مرادی، محمد
تکریم مادر باردار و عوامل مرتبط با بستری آن ها در بیمارستان بعثت سنندج (1397) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 19-26]
-
مصلی نژاد، لیلی
طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
-
معظمی، مجتبی
تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]
-
مقیمی، مسعود
بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
-
ملکی، فاطمه
مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشیهای شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
-
ملکی، فاطمه
مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
-
مولوی نژاد، شهرام
معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]
ن
-
ناصروند، اعظم
ارتباط سلامت معنوی با صلاحیت بالینی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (1396) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 1-8]
-
نجفی پور، صدیقه
طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
-
نجفی پور، صدیقه
چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
و
-
وطن خواه، مجید
نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
-
وطن خواه، مجید
دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
-
وفادار مرادی، الناز
مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشیهای شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد