آ

  • آزموده، مریم چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]

ا

  • ادیبی، پوریا نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
  • ادیبی، پوریا دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
  • اسماعیل پور، نفیسه چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
  • اصغری، الهام مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]
  • اکبر تبار طوری، مهدی بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
  • الهی، نسرین ارتباط سلامت معنوی با صلاحیت بالینی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (1396) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 1-8]
  • ایمانی، اسد معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]

ب

  • باقری، فاطمه مفهوم دیسترس اخلاقی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان: تحلیل مفهوم به روش تکاملی راجرز [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 50-60]
  • باقری، مریم بررسی تأثیر یادگیری تأملی مبتنی بر سناریوهای بالینی بر حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 39-46]
  • بلوردی، احسان مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشی‌های شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
  • بهرامی، هادی بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]

ت

  • توکل، مجید امکان سنجی استفاده از ابزار در اخلاق پزشکی؛ یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 15-22]
  • تیموری، امیر مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشی‌های شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]

ج

  • جهانی، سیمین معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]
  • جویباری، لیلا مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]

چ

  • چراغیان، بهمن ارتباط سلامت معنوی با صلاحیت بالینی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (1396) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 1-8]
  • چگین، مهدی تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]

ح

  • حبیب زاده، سید رضا مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشی‌های شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
  • حریریان، حمیدرضا رعایت شأن بیماران بخش‌های اورژانس از دیدگاه پرستاران و بیماران بر اساس پژوهش توصیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 65-73]
  • حسنخانی، هادی رعایت شأن بیماران بخش‌های اورژانس از دیدگاه پرستاران و بیماران بر اساس پژوهش توصیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 65-73]
  • حسینی، نازآفرین بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
  • حیدری، عباس مفهوم دیسترس اخلاقی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان: تحلیل مفهوم به روش تکاملی راجرز [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 50-60]

خ

  • خرم کیش، مهسا تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
  • خیراندیش، وحید بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]

د

  • دژکام، لطف الله امکان سنجی استفاده از ابزار در اخلاق پزشکی؛ یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 15-22]
  • دشت بزرگی، بهمن ارتباط سلامت معنوی با صلاحیت بالینی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (1396) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 1-8]
  • دلیلی، امین مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]

ر

  • رجبعلی پور، محمدرضا بررسی دروس مرتبط با اخلاق حرفه ای در برنامه درسی رشته های مختلف علوم پزشکی در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 32-41]
  • رحمانیان، محمد چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
  • رستگاری، فاطمه بررسی دروس مرتبط با اخلاق حرفه ای در برنامه درسی رشته های مختلف علوم پزشکی در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 32-41]
  • رضایی، آرزو تکریم مادر باردار و عوامل مرتبط با بستری آن ‌ها در بیمارستان بعثت سنندج (1397) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 19-26]
  • رضوانی کاخکی، بهرنگ مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
  • رضوی، بی بی منا نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
  • رضوی، بی بی منا دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
  • رعیت دوست، اسماعیل چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
  • رفیعی وردنجانی، لیلا شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]
  • رمضانلی، هلنا بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
  • رهگوی، ابوالفضل شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]

ز

  • زابلی پور، سهیلا شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]
  • زارعی، طیبه نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
  • زارعی، طیبه دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
  • زاهدی، راضیه طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
  • زردشت، رقیه نقش دانش اخلاقی در توسعه دانش پرستاری، یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 23-31]
  • زمانی مقدم، حمید مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
  • زنبق، سمیرا نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
  • زنبق، سمیرا دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
  • زینی، مجتبی تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]

س

  • سادات حسینی، اکرم السادات تأثیر روایت گویی از طریق شبیه سازی بر استدلال و حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 55-64]

ش

  • شاکری، علی اکبر امکان سنجی استفاده از ابزار در اخلاق پزشکی؛ یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 15-22]
  • شاهوی، روناک تکریم مادر باردار و عوامل مرتبط با بستری آن ‌ها در بیمارستان بعثت سنندج (1397) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 19-26]
  • شعفی، مریم السادات بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]

ص

  • صباغی، مریم طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
  • صدرزاده، سیدمجید مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]

ط

  • طیب پور، مائده بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]

ظ

  • ظاهری، فرزانه تکریم مادر باردار و عوامل مرتبط با بستری آن ‌ها در بیمارستان بعثت سنندج (1397) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 19-26]

ع

  • عاقبتی، ناهید مفهوم دیسترس اخلاقی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان: تحلیل مفهوم به روش تکاملی راجرز [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 50-60]
  • عبدلی، امیر چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
  • عبدیان، طاهره تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
  • عبیری، سمانه چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
  • عبیری، سمانه تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]
  • عبیری، سمانه تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
  • عسکری، محمد حسین مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]

ف

  • فرد، آرزو تأثیر روایت گویی از طریق شبیه سازی بر استدلال و حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 55-64]
  • فرزانه، روحیه مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
  • فروزان جهرمی، فاطمه بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
  • فروغیان، مهدی مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشی‌های شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
  • فروغیان، مهدی مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
  • فلاحی خشکناب، مسعود شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]

ق

  • قنبری زاده، فهیمه بررسی دروس مرتبط با اخلاق حرفه ای در برنامه درسی رشته های مختلف علوم پزشکی در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 32-41]

ک

  • کاظم نژاد، انوشیروان تأثیر روایت گویی از طریق شبیه سازی بر استدلال و حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 55-64]
  • کرم زاده، عاطفه طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
  • کرم زاده، عاطفه چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
  • کریمی، شهناز بررسی تأثیر یادگیری تأملی مبتنی بر سناریوهای بالینی بر حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 39-46]
  • کریمی مونقی، حسین مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشی‌های شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
  • کلانی، نوید چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
  • کلانی، نوید تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]
  • کلانی، نوید تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
  • کوشکی، بیتا نقش دانش اخلاقی در توسعه دانش پرستاری، یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 23-31]

گ

  • گیلوری، طاهره شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]

م

  • محمدنژاد، فرزانه بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]
  • محمدنژاد، فرزانه معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]
  • محمدی پلارتی، اکرم بررسی تأثیر یادگیری تأملی مبتنی بر سناریوهای بالینی بر حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 39-46]
  • محمودی، الهام رعایت شأن بیماران بخش‌های اورژانس از دیدگاه پرستاران و بیماران بر اساس پژوهش توصیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 65-73]
  • مرادی، محمد تکریم مادر باردار و عوامل مرتبط با بستری آن ‌ها در بیمارستان بعثت سنندج (1397) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 19-26]
  • مصلی نژاد، لیلی طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
  • معظمی، مجتبی تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]
  • مقیمی، مسعود بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
  • ملکی، فاطمه مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشی‌های شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
  • ملکی، فاطمه مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
  • مولوی نژاد، شهرام معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]

ن

  • ناصروند، اعظم ارتباط سلامت معنوی با صلاحیت بالینی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (1396) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 1-8]
  • نجفی پور، صدیقه طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
  • نجفی پور، صدیقه چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]

و

  • وطن خواه، مجید نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
  • وطن خواه، مجید دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
  • وفادار مرادی، الناز مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشی‌های شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]